وہ فحش اداکارہ جسے جیل میں ڈال دیا گیا، لیکن اب باہر آتے ہی اس نے دنیا بھر کےمردوں سے ایسی اپیل کردی کہ انکار کرنا مشکل ہوگی

لاس اینجلس )نیوز ڈیسک( فلاحی کاموں کے لئے چندہ جمع کرنے کی مثالیں تو آپ نے بہت دیکھی ہوں گی لیکن امریکہ میں ایک فحش اداکارہ نے جیل سے رہا ہونے کے بعد خود کو پھر سے فحاشی کے لئے تازہ دم کرنے کے لئے چندہ جمع کرنا شروع کر دیا ہے۔اخبار دی میٹرو کی رپورٹ کے مطابق اس نوجوان اداکارہ کا نام ٹینا ٹرمپ ہے اور یہ فحش فلموں میں اداکاری کی وجہ سے پہلے ہی بدنام زمانہ سمجھی جاتی ہے۔ منشیات رکھنے کے جرم میں اسے چھ ماہ قید کی سزا ہوئی اور جیل سے رہا ہوتے ہی اس نے سوشل میڈیا ویب سائٹ ٹویٹر پر اپنی واپسی کا اعلان کیا ہے۔ٹینا ٹرمپ، جس کا اصل نام کیانا جونز ہے، نے ٹویٹر پر لکھا، ”میں واپس آگئی ہوں۔ مجھے ابھی جیل سے رہا کیا گیا ہے۔ میں دوبارہ اپنے قدموں پر کھڑے ہونے کی کوشش کررہی ہوں تاکہ اپنی پہلے والی زندگی میں واپس آسکوں۔ مجھے آپ سب کی مدد کی ضرورت ہے تاکہ میں اپنے مداحوں کو پھر سے خوش کرنے کا سلسلہ شروع کرسکوں۔ آپ مجھے خوش کریں، میں آپ کو خوش کردوں گی.
ٹینا ٹرمپ نے چندہ جمع کرنے کے لئے مشہور ویب سائٹ ”گو فنڈ می“ پر اپنا اکاﺅنٹ قائم کردیاہے۔ اس نے 10ہزار ڈالر )تقریباً 10 لاکھ پاکستانی روپے(کا ہدف مقرر کیا ہے، اور آپ کو یہ جان کر حیرت ہوگی کہ دنیا بھر سے ان کے مداحوں کی بڑی تعداد نے دھڑا دھڑ چندہ دینے کا آغاز کردیا ہے۔ ٹینا ٹرمپ نے مداحوں کی گرمجوشی کا شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا ہے کہ وہ چندہ جمع کرکے جلد ہی انہیں خوش کرنے کا سلسلہ پھر سے شروع کر دیں گی۔

Thanxs for ur feedback....
EmoticonEmoticon