”مذہب اسلام کو پسند کرتی ہوں،، مگر کچھ حدود کی وجہ سے مسلمان ہونے کا دعویٰ نہیں کر سکتی“۔۔ بھارت کی مشہور ترین خاتون شاعرہ نے کیا کچھ کہہ دیا

معروف بھارتی شاعرہ لتا حیا نے کہا ہے کہ اسلام کو پسند کرتی ہوں، السلام و علیکم سلامتی کا پیغام ہے‘ ’ مذہب اسلام پسند ہے مگر کچھ حدود کی وجہ سے مسلم ہونے کا دعویٰ نہیں کر سکتی ، باقی اللہ بہتر جاتا ہے کہ اس نے میرے نصیب میں کیا لکھا ہے۔،پاکستان سے مجھے قران مجید کا تحفہ آیا تھا جسے میں پڑھتی ہوں،مسلمانوں کا فرقوں میں تقسیم ہونا بر ا لگتاہے،،مسلمانوں کا مذہب بہت اچھا ہے فرقوں میںنہ پڑیں ،فلسطین‘ کشمیر اور شام میں بے گناہوں کے قتل عام پر بہت تکلیف ہوتی ہے، چاہتی ہوں سرحدوں کی لڑائی کو مٹنا چاہیے ،مجھے پاکستان سے بہت سارے محبت بھرے پیغامات آتے ہیں جن کا میں شکریہ ادا کرتی ہوں،لتا میرا نا م ہے جبکہ شاعری میں تخلص کیلئے حیا رکھا ہے ۔

Thanxs for ur feedback....
EmoticonEmoticon